BLOG
Zakaj spletno oglaševanje?

Objavil/a v Blog

Pandemija, karantena in navodila o družbeni distanci, niso spremenili le življenja posameznikov, ampak so se nepričakovano poigrali tudi z oglaševalsko strategijo in načrti mnogokaterih podjetij. A ravno v kriznih časih je potrebno razmišljati o novih načinih oglaševanja in z njimi graditi novo prihodnost.

Kako?
Kreativno, iznajdljivo in praktično.

Zunanje oglaševanje na polnih cestah učinkovito nagovarja mobilno delovno populacijo  v obliki bigboard panojev ob avtocesti, jumbo panojev  in  rotopanojev, a poleg njih v času digitalizacije nikakor ne smete pozabiti tudi na druge komunikacijske platforme. Če ste v preteklosti zanemarjali digitalni marketing in spletno oglaševanje, je zato sedaj pravi čas, da mu posvetite vsaj malo pozornosti. Prav spletno oglaševanje namreč lahko reši vaše podjetje.

Kreativno: Spletno oglaševanje niso le ”klickbaiti” in slabe ”reklame na internetu” …
Spletno oglaševanje je eno najpomembnejših vrst oglaševanja in eden najlažjih načinov za spodbujanje prometa in povečanja pozornosti. Na srečo je spletno oglaševanje izjemno napredovalo in naredilo velik preskok od njegovih začetkov v  zgodnjih 90-ih. Zaradi njegovega hitrega razvoja, se ni treba več zanašati na t.i. ”reklamne pasice”, ki le odbijajo pozornost. Ustvarite lahko privlačne oglase v več oblikah in ciljate na ljudi, ki dejansko potrebujejo vaš izdelek ali storitev. Na voljo so tudi številna koristna orodja, ki zagotavljajo ustvarjanje privlačnih oglasov in omogočajo optimiziranje proračuna.

Iznajdljivo: Spletno oglaševanje so lahko izjemen, zmogljiv in (naj)učinkovitejši oglaševalski kanal
Ne le da spletno oglaševanje zajeme velikanski delež občinstva, ima tudi edinstvene zmogljivosti targetiranja, ki jih le s tradicionalnim offline oglaševanjem ne moremo doseči. Omogočajo namreč natančno določeno geografsko, demografsko in vedenjsko ciljanje. Te zapletene zmogljivosti ciljanja omogočajo oglaševalcem, da zlahka dosežejo želeno ciljno publiko. S spletnim oglaševanjem lahko med določenim operacijskim sistemom ali brskalnikom v določenem času ciljate na moškega ali žensko, ki živi v določenem mestu in ima točno določene interese.

Poleg tega je spletno oglaševanje stroškovno zelo učinkovito. Običajno stane veliko manj kot tiskano ali TV oglaševanje, stroški izdelave pa so tudi veliko cenejši kot pri ostalih oglasih. Pri spletnih oglasih obstajajo različni modeli cen. Osnovni modeli cen vključujejo CPM (cena na prikazovanje), CPC (cena na klik), CPA (cena na dejanje) in ekskluzivna osnova (1 dan, 1 teden itd.)

Merljivost rezultatov je naslednja pomembna prednost. Spletne kampanje namreč omogočajo oglaševalcem, da spremljajo uspešnost svojih oglaševalskih akcij in ponujajo podrobna poročila, ki oglaševalcem omogočajo merjenje uspešnosti oglaševalske akcije.

Spletno oglaševanje ne privabljanje le prometa na vašo spletno stran,  temveč pomembno vpliva tudi na izpostavljenost in ozaveščenost vaše blagovne znamke.

Praktično: Kje, kako, zakaj?
Izbirate lahko med naslednjimi tipi oglaševanja na spletu:

Google Ads oglaševanje
Ker se kupcem, ki v iskalniku ali na zemljevidu iščejo izdelke, storitve ali podjetja podobna vašemu, pojavite med prvimi rezultati na Googlu. Plačate samo za klike na vaše spletno mesto, mesečni proračun omejite in svojo porabo lahko tudi kadar koli zaustavite ali prilagodite. Več

Google ADSense oglaševanje
Ker vaše oglase potencialni potrošnikom prikažemo v ključnem trenutku, ko se na različnih spletnih straneh informirajo o izdelkih in storitvah, ki so podobni tistim, ki jih ponujate vi. Več

Facebook in Instagram oglaševanje
Ker velja trenutno za najbolj aktualno obliko spletnega oglaševanja. Facebook in Instagram oglaševanje na izrazito ciljno usmerjen način ustvarja prepoznavnosti in zanimanje, namenjeno pa je tudi direktnemu povečevanju prodaje izdelkov in storitev. Več

 
Če menite, da oglaševanje prek spleta zapravlja vaš marketinški proračun, premislite še enkrat. Sedaj je čas, da začnete razmišljati, kakšno prihodnost si želite. A dober namen, ni dovolj, potrebno je poznati tehnike, pri tem pa vam bomo z veseljem pomagali mi. Kontaktirajte nas še danes.


DELI S PRIJATELJI:

4 years nazaj / Ni komentarjev

13

MAY

No

Komentarjev

Podpora

Tags: , , , , ,

KOMENTIRAJ

Brezplačno analiziramo vašo spletno stran in vam pripravimo personalizirano ponudbo! Samo izpolnite spodnji obrazec, vpišite naslov svoje spletne strani in analiza s ponudbo bo pri vas v manj kot enem delovnem dnevu.

     

Vaš e-mail: *

Vaše sporočilo